.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم. عکس و مکث روزهای کرونایی
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم.(ادامه)
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد. تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درگذشت
مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.(ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز: انگار در میان مردم جادویی است که در دست اقلیت قرار گرفته، اقلیتی که از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار هستند. نه تنها با آن می‌توانند درهای پیشرفت را برای خود باز کنند، بلکه می‌توانند درهایی را هم روی دیگران ببندند.



بچه پولدارهایی که تهران را با دریا می‌خواهند، فقرایی که آرزوی سفره با نان گرم را دارند(خبر)
شمال نیوز: انگار در میان مردم جادویی است که در دست اقلیت قرار گرفته، اقلیتی که از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار هستند. نه تنها با آن می‌توانند درهای پیشرفت را برای خود باز کنند، بلکه می‌توانند درهایی را هم روی دیگران ببندند. (ادامه)
آیت‌الله‌جوادی: سرمایه‌دست یک عده نباشد
حضرت آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به تفاوت‌های نظام اقتصادی اسلام با نظام سرمایه‌داری و سوسیالیستی، سرمایه را به منزله خون جامعه دانست و گفت: راه کسب و تجارت هم باید برای همه باز باشد، راه بانک‌ها و وام‌ها نیز باید برای همه باز باشد که سرمایه بین یک عده خاص نچرخد.(ادامه)
ولنتاین با شکلات ۴ میلیون تومانی
تهران، شور دارد، روح دارد، لبخند، دارد، پورشه و بی ام دبلیو و بنز اس 500 دارد، تهران مراکز خرید فوق لوکس دارد، تهران رنگ دارد، جان دارد، هیجان دارد، اصلا تهران دریاست. تهران حتی ولنتاین هم دارد، مفصل‌تر و باشکوه‌تر از صاحبان اصلیش.(ادامه)
نظرشجوبی درباره فاصله احمدی‌نژادومشایی
(ادامه)
پیشنهاد قابل تأمل مختاباد برای استاد اخراجی دانشگاه
(ادامه)
رقابت نزدیک مجموعه‌های نوروز امسال در ضعیف بودن یک برنده داشت؛ برنده‌ای که طبعاً نمی‌تواند از قرار گرفتن در جایگاه اول به خود ببالد. ضعیف‌ترین مجموعه‌ نوروز 93 کدام بود؟
رقابت نزدیک مجموعه‌های نوروز امسال در ضعیف بودن یک برنده داشت؛ برنده‌ای که طبعاً نمی‌تواند از قرار گرفتن در جایگاه اول به خود ببالد.(ادامه)
عکس‌های بازیگران معروف در سریال نوروزی
سریال تلویزیونی «ما فرشته نیستیم»به نویسندگی آرش برهانی در ایام نوروز از شبکه تهران پخش می شود.(ادامه)
زمان پخش سریال‌های نوروزی
(ادامه)
پرکارترین بازیگر مرد «نوروزی»
طی 10 سال اخیر حدود 40 سریال نوروزی برای شبکه‌های مختلف تهیه و تولید شده که در این بین، حضور برخی از بازیگران، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان چشمگیرتر است(ادامه)
"محمدرضا شریفی‌نیا" به همراه 3نفر دیگر از بازیگران، در سریال"ما فرشته نیستیم" نقش چند زندانی را ایفا می کنند. "محمدرضا شریفی‌نیا" از بازداشت می گوید
"محمدرضا شریفی‌نیا" به همراه 3نفر دیگر از بازیگران، در سریال"ما فرشته نیستیم" نقش چند زندانی را ایفا می کنند.(ادامه)
رمز گشایی از ماجرای توطئه ی مرگ ستار بهشتی
(ادامه)
دختری که از 14 سالگی جانباز هفتاد درصد شد
(ادامه)
احمدی نژاد: بعد از هدفمندی همه شدند ارباب، دولت شد نوکر!
(ادامه)
جلب نظر الهی با ذکر «یا أرحم الراحمین»
(ادامه)
مشایی: پیامبر اسلام(ص) ایرانی الاصل است! سندش هم رو میکنم!
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.